Læs betingelserne for køb på webshoppen

Forretningsbetingelser

FRAGT

Leveringstiden er 1 hverdag, ved bestilling inden kl. 15, for leverancer i Danmark. Hvis en vare er midlertidig udsolgt, er leveringstiden mere end 3 dage.

Vi leverer fragtfrit med PostNord til nærmeste pakkeshop. Ønskes levering til en specifik pakkeshop, skriv blot det i bemærkningsfeltet eller kontakt den ansvarlige for din ordre. Du får besked på sms og email, når pakken er på vej.

Vi sender også gerne til Grønland. Kontakt os for specialpris på fragt og mulighed for momsrefusion.

Udover levering i Danmark og Grønland leverer vi også til hele verden. Leveringsomkostningerne for internationale leverancer beregnes efter, at ordren er lagt. Hvis det tilbud vi indhenter på fragt ikke er tilfredsstillende for dig, kan ordren frit annulleres.

Du er naturligvis også velkommen til at afhente varen i vores fysiske butik i Frederikshavn.

 

PRICERUNNER KØBSGARANTI

Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.

Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for en time efter dit køb gennemføre din registrering. Det er gratis og tager mindre end tre minutter, og vupti så er dit køb omfattet af garantien!
Få PriceRunner Købsgaranti i dag

Hvis du ønsker, at dit køb skal sikres gennem Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som forbruger. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er ødelagt, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker PriceRunner Købsgaranti dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. PriceRunner Købsgaranti omfatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

Besøg PriceRunner for at se de endelige vilkår samt en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien.

 

BETALING VIA EAN-NUMMER

Hos LBS-B-O accepterer vi betalinger via EAN-nummer.

For at betale via EAN-nummer bedes du kontakte os.

 

FORTRYDELSESRET / OMBYTNINGSRET

Julegaver byttes indtil d. 15/01/2024. 

Hvis du fortryder dit køb, har du 30 dages ombytningsret og 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.hificenter.dk. Fortrydelsesretten løber fra dén dag, du har modtaget varen.

Fortrydelsesretten løber som nævnt fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag eller søndag, forlænges fristen til følgende hverdag. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, og varerne leveres enkeltvis eller i flere partier, så starter fristen det tidspunkt, hvor du har modtaget sidste vare eller parti.

Du har mulighed for at fortryde købet efter varen er taget i brug, men du skal håndtere varen på en sådan måde, at du kan fastslå varens art, egenskaber og måden den fungerer på. Har du testet varen på anden vis, hæfter du for værdiforringelse.

Ønsker du at benytte dig af din fortrydelsesret, så finder du standardformularen til fortrydelsesretten her. Du kan også gøre brug af fortrydelsesretten ved at skrive en utvetydig erklæring til os senest 14 dage efter modtagelse af varen. Det kan du gøre via følgende mail: hifi@lbs.dk.

Emballage og varens stand, når du sender den tilbage
Du har som nævnt 14 dage til at gøre krav på din fortrydelsesret efter at varen er modtaget. 14 dage efter den dato, hvor du har givet os besked om dit krav på fortrydelsesretten, har du 14 dage til at returnere varen til os.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
HiFi Center Jylland
Maigårdsvej 2B
9900 Frederikshavn

Du bedes bruge PostNord ved returnering af varer, da de forsikrer varens værdi. Pakken skal leveres på vores adresse, vælg derfor ikke levering til pakkeshop. Husk at gemme trackingnummeret og pak varerne forsvarligt ind, for du har ansvaret for varen, indtil den ankommer til vores lager.

Du betaler selv for udgifterne ved returnering af varer, som du fortryder.

Returnering af varer
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb retur, som du har indbetalt til os. Beløbet bliver overført til det kort, du har betalt med eller til din bankkonto, når vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelse. Den eneste omkostning du har, når du fortryder et køb, er fragten retur til os.

BEMÆRK:
Du kan miste købsbeløbet helt eller delvist, hvis varernes værdi er forringet. Det gør sig eksempelvis gældende, hvis:

  • du har reelt taget varen i brug
  • den er blevet beskadiget, imens du har haft ansvaret for varen
  • du har håndteret varen på en anden måde, end det var nødvendigt for at kunne fastslå varens art, egenskaber og måde at fungere på

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen for at gøre ekspeditionen hurtigere samt en udfyldt returformular (Du finder standardformularen til fortrydelsesretten her).

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb tilbage, som du har indbetalt til os. I tilfælde af værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi betalinger modtaget fra dig 14 dage fra dén dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

REKLAMATION

Hvis der er noget galt med varen
Når du handler på www.hificenter.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, du kan få pengene retur eller få afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur til os.

Varen skal sendes til:
HiFi Center Jylland
Måigårdsvej 2B
9900 Frederikshavn

Vi har brug for følgende information, når du sender varen retur til os:
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Vi behandler sagen indenfor 14 hverdage fra dén dag, du sender pakken. 

Vi sender en mail, når en kunde fortryder eller reklamerer
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget vare. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

NYHEDSBREV

Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet, hvor du ca. en gang om måneden vil modtage mails om nye produkter, kampagner, tips og idéer mv. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet ved at klikke på afmeld-linket i alle mails vi sender ud, eller på www.hificenter.dk. Hvis du støder på problemer med at afmelde dig fra vores nyhedsbrev, beder vi dig om at sende en mail til hifi@lbs.dk. Vi vil derefter sørge for, at problemet bliver løst hurtigst muligt.
Din mailadresse vil ikke blive videregivet til tredjemand.

SIKKERHED

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)?
For at du kan indgå aftale med os på www.hificenter.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos HiFi Center Jylland og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, så du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. 

Den dataansvarlige på www.hificenter.dk er Laust Nielsen, indehaver.
Oplysninger afgivet til www.hificenter.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos www.hificenter.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysinger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til HiFi Center Jylland via mail hifi@lbs.dk.

LEASING

Privat og erhvervsleasing

Med HiFi Center Jylland leasing får du samlet alle udgifter, der er forbundet med serviceomkostninger, finansiering og afskrivninger i en samlet månedlig ydelse. Du slipper således for bekymringer der er forbundet med uforudsete udgifter. 

Leasing giver dig foruden den økonomiske sikkerhed også mulighed for at sammensætte leasingaftalen så den passer til netop dit behov. Det gælder både leasing-perioden og fornyelse, og også muligheden for tilvalg af ekstraudstyr som tilbydes under attraktive vilkår.

Læs mere om muligheden for leasing her

Vi matcher laveste netpris

Du får dine produkter til laveste netpris i butikken.

Skulle du mod forventning finde det ønskede produkt billigere et andet sted, står vi klar til at matche den pågældende pris.

Prisen skal bare være fundet på en danskejet webshop eller i en dansk butik og være leveringsklar. Varen skal være sammenlignelig og med samme serviceydelser.

Du skal bare kontakte vores fysiske butik for bestilling og fortælle hvor du har fundet prisen billigere.

 

Hifi Center Jylland samarbejder desuden med HifiShark. Læs mere her